Da-mi timp,sa am timp,sa-ti dau timp,s-avem timp,sa ne iubim pana nu murim!

Timpul….vindeca tot s-ar zice,si am decis sa-l las sa-si faca treaba,am decis sa-i dau crezare.

Daca ar fi ca un copil ce deseneaza in nisip si apoi sterge si deseneaza iarasi ce vrea,fara a lasa urme desenul trecut,ai fi excelent,timpule.

Te-ai intrebat daca vei lasa urme….eu iti raspund cu o intrebare:in intrebarea ta se simte dorinta de a insemna ceva in timpul meu,dorinta de a lasa urme,placute sau neplacute.De ce oare nu faci ceva in privinta asta?De ce nu incepi sa construiesti acele urme care pana la urma sunt amintiri.

Daca vei lasa urme,vei lasa pentru ca am permis sa-mi deschid sufletul pentru tine,vei lasa pentru ca asa am vrut eu,vei lasa pentru ca ti-am oferit timpul meu…si cand ma gandesc ca vor veni clipe peste zeci de ani cand voi dori acel timp…insa nu-l voi regreta,ajuta-ma sa nu-l regret,fa ceva frumos,construieste frumos,lasa urme frumoase,fa amintiri frumoase.

Sa fi special ca om e greu dar nu imposibil.Nu cer sa fi special,omule,iti cer doar sa fi tu,sa nu-mi placa ceva facut fortat,sa-mi placa tu,cel ce esti ceea ce esti de la inceput.

Fi un om pur,nu minti,nu ma insela cu minciuni,supe-mi intotdeauna adevarul,nu-mi fa promisiuni pe care nu le poti tine,tine-ti cuvantul,fi sincer.

Invata sa-mi iubesti partea care se gandeste la tine,partea din mine care te accepta,care te place,celelalte mi le voi iubi eu,imi sunt dedicate mie.

Iti dedic si tie omule o parte din mine,iti dau daruri pretioase,nu le vei tine in maini,ti le pun in suflet.Iti pun timpul meu,iti pun din fericirea mea,iti pun si putin suflet si nu te imbata cu asta,nu ti-l voi da pe tot,nu acum,iti dau frumusetea sufletului meu si toate astea ti le pun in suflet,si daca le pretuiesti iti voi da mai mult.

Melcului trebuie doar sa-i cant si va iesi afara,de indata ce-l vei atinge nu-ti va mai bucura privirea cu antenele lui,laleaua isi deschide petalele doar in raze de soare,si aste doua exemple sa-ti fie principiile dupa care sa ma placi,sa ma iubesti!

Si este timpul cel mai bun profesor,insa noi am vrea sa invatam atunci pe moment,insa e ceva inexplicabil care spune:nu!lasa-l sa treaca si pe parcurs iti va spune si-ti va raspunde el,oare?Oare nu noi suntem aceia care ne raspunde?

Aduna-mi inima si fa-mi una mai mare,una care sa te iubeasca indeajuns,fa-ma sa-mi creasca sufletul sa-ncapa 2 in el,fa-mi fericirea mare sa o impart cu tine,da-mi timp sa am timp sa-ti dau timp s-avem timp sa ne iubim pana nu murim!

 

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu