Floare de camp

IMG_20170706_180252724Apari primavara odata cu tot ce rasare verde si cu tot ce ne bucura.

Abia tarziu in vara iti arati culoarea,si atunci printre toate burenile doar daca ma ridic pe varfuri te zaresc,abia atunci iti vad culoarea diferita,diferita de restul burenilor.Si-mi doresc sa ramai diferita.

Pe langa un trandafir rosu ai parea o floare mica si neinsemnata,dar daca as face un buchet din neamul tau de flori?Mi-ai parea cea mai frumoasa si cea mai gingasa floricica.Trandafirul e si el o floare magnifica dar pretentioasa,si adeseori poate creste singur intr-o gradinita mare,pe cand tu floarea mea de camp ai sa cresi acolo unde vrei,iti pui radacinile acolo unde vrei,te semeni singura,pe cand un trandafir voi fi nvoit sa-l ingrijesc mereu ca sa rasara frumos.Si tie iti trebuie doar putin soare floarea mea de camp.

Si-am sa te pun in buchetul vietii mele,si chiar daca nu ai miros ca o floare de clasa,in ochii mei esti cea mai frumoasa floare,pentru ca esti libera.

Si asta este despre tine floarea mea de camp,floarea din buchetul meu,buchetul vietii,buchetul inimilor.Si-am sa te pun in buchet ca pe un trandafir alb intre cei rosii,n-am sa te las sa te ofilesti niciodata,o sa-ti pastrez samanta sa-mi infloresti si la anu,sa-ti dau soare si vant si apa sa-mi cresti si sa ma bucur de tine floare de camp.

Te iubesc inainte de a te fi intalnit,floarea mea de camp!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu