Mai stai,sa-mi treaca anii odata cu ai tai!

Am cazut acum,unde esti Cirineule sa ma ridici si pe mine?Mi-ai strapuns piatra genunchii cazand…m-ai omorat viata si m-ai ridicat,m-ai omorat si nu m-ai ridicat…mi-ai lasat doar maini si picioare drept baston sa ma sprijin.

Hai vino credinta sa ma ridici,vino credinta si vindeca-mi nebunia,vino credinta si ridica-ma,vino Cirineule ca nu-mi pot ridica crucea,am cazut si nu ma ridic.

Draga omule,iata-mi durerea fata de tine,iata-mi plansul plans si inca neplans destul,iata-mi betia de cuvinte ce o scriu din durere,sa nu te duci,sa stai,sa nu pleci,ramai!

Stai sa-mi vezi macar cununa pe cap si daca te incapatanezi apoi pleaca,dute-mi la strabuni si spunele ca-i visez si ca le multumesc ca-mi asculta caderile in genuchi si rugaciunile,du-te si asteapta-ma om bun.

Scurteaza-mi calea de a te intalni si mai ramai cu mine sa-mi treaca anii pe langa anii tai…

O suflet bun,sterge-mi lacrimile si spune ca mai stai,o dulce a doua mama mai stai,te iubesc,te iubesc,te iubesc de acolo de unde nu am iubit pentru nimeni.Sa nu indraznesti c-am sa te cert!Sa nu vina momentul sa spun cine esti si pentru cine ma doare,sa stai aici omule bun!Ti-am scris in jurnalul sufletului,hai sa-ti citesti randurile scrise tie,o a doua mama.

Acum mi-e frica,acum ma tem,acum plang,acum sufar,acum am cazut.

Ridica-ma si pe mine Simone!Ma taie piatra de sub mine,ma taie la suflet!

Vino credinta si intareste-ma,vino si da-mi putere!

Am plans in cuvinte,am plans in randuri,plang si-n suflet,plang si omeneste!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu