Filmele schimba gandirea,dar nu departe e de a schimba si viata!

Daca l-ati vazut intelegeti titlul postului iar daca veti dori sa intelegeti va recomand sa-l vedeti.Este o viziune diferita a regizorului,ceva cu mult diferit de filmele ce apar in zilele astea.Mi-a reaprins frica de TIMP si am sa revin la asta.Intr-o oarecare masura mai mica sau mai mare filmele mi-au influentat in bine mentalitatea si modul de a comunica cu mine si modul in care iau deciziile.In familie sunt „laudat” peste tot ca ma tot uit la filme…nu sunt atras de picturi de muzica in general de artele de care sunt atrasi oamenii in general si consider filmul o arta care e cea mai deosebita si frumoasa pentru mine.E o parte din viata mea.Filmul ma schimba si m-a schimbat mult si imi place in ce ma schimba.Vorbind si de filmul ce l-am vizionat …ce pot spune este faptul ma ca ingrijoreaza viitorul meu deoarece simt ca se apropie al 3lea razboi mondial insa vad o frica a presei televizate si a presei in general,de a spune ca in mod sigur urmeaza acest razboi.Acest film mi-a trezit aceasta frica cu toate ca lupta care ii inspaimanta pe oamenii din film este aceea ca Pamantul nu mai are resurse,nu mai are oxigen suficient,eu ma sperii de razboiul ce va urma.Ma sperii si pentru copii ce ii voi avea 😦 .Si cea mai mare temere a mea este TIMPUL.Nu moartea…daca voi suferi de vreo boala TIMPUL  ma va apropia cel mai mult de moarte.Timpul este cel care imi curge prin vene…imi circula prin minte…si m-am intrebat azi de ce Doamne nu mai traim ca semenii nostrii de dinainte adica sute de ani.Dupa mine 60 70 de ani sunt prea putini pentru a simti viata.Imbatranim prea repede 😦 iubim prea putin,oferim prea putin si credem intr-un Dumnezeu ce nu exista cu adevarat in inima si mintea noastra.El insa e acolo iar noi aici si nu credem in EL,desi exista.

O seara buna!Pretuiti timpul!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

