Primavara mea incepe cu ele

20150311_14304620150311_143052Am promis ca am sa revin cu cea mai mare pasiune a mea si mi-am facut putin timp si am surprins albinutele la un mic cules.Sper sa va placa ce vedeti 🙂 Seara buna sa aveti!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Primavara mea incepe cu ele

  1. mcooper801 zice:

    foarte frumos si sugestiv ….imi place ca aducu vorba de albinete….mie -mi place enorm rodul muncii lor- mierea pe care o servesc in fiecare dimineata , pt sanatate….zi faina plina de spor si inspiratie in toate

Lasă un răspuns

