Apicultura!Noua mea pasiune

Am recunoscut cu ceva timp in urma ca nu prea sunt un om curajos in ceea ce priveste blogul insa mi-am facut curaj,am strans ceva poze si asa ia nastere acest post.

Va voi prezenta noua mea pasiune,deocamdata pasiune care sper sa se transforme in afacere.Las cuvintele deoparte si las pozele sa vorbeasca dupa care voi mai adauga cate ceva.20150130_123442

Aici era in jur de 6 grade insa albinele ies la zbor la o temperatura de 10-12 grade insa familia asta e putin mai curajoasa.

20150130_123415Aceasta este mica mea stupina care in lunile aprilie-mai sper sa se mareasca.

20150201_211421Asta-i micul meu depozit de cutii(stupi)

20150201_211744Si orice om nu poate incepe aceasta pasiune fara un costum🙂

20150201_212007Asta-i cosuletul meu cu unelte(cunoscatorii vor identifica cu siguranta ce e pe acolo🙂 )

20150201_212025Afumatoarea🙂 care linisteste un pic albinutele cand sunt agitate

20150201_212043Micul depozit de rame.

Cam atat am putut sa va prezint.Sper sa va placa ce vedeti.La vara sau cu prima ocazie voi posta si albinutele cand vor iesi la zbor,care sunt a doua mare dragoste a mea dupa prietena mea bineintele.Ele se pot lauda ca le vizitez zilnic pe cand prietena nu prea…se va supara cand va citi asta cu siguranta.

Spre sfarsitul verii voi posta,sper,si cateva borcanase cu miere.Deci aceasta este cea mai mare pasiune a mea care o fac cu dragoste,cu foarte mare dragoste.A si sa nu uit ca tot sunt pe un blog unde se scrie si mai ales se citeste,in prezent citesc astav-alexandru---manualul-apicultorului-8109055

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Apicultura!Noua mea pasiune

  1. Andrei spune:

    Tatăl meu a avut candva cateva zeci de stupi, ajunsese şi la o sută şi ceva. Pe mine nu m-au atras niciodată şi pe deasupra mai sunt şi foarte alergic la veninul lor.
    Dar îţi urez mult succes şi la cat mai multe roiuri noi in stupi tăi!

Lasă un răspuns

