Nu plange Ana

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Nu plange Ana

  1. nexya zice:

    Imi place melodia asta, imi place cum suna, imi place vocea, in melodia asta chiar e pusa in valoare. Dar chiar daca imi place nu am sa o ascult, nu imi face bine uneori. Chiar daca nu ma cheama Ana, jumate din membrii familiei imi spun Ană 😀

    • legat de nume am sa-ti spun ceva:cand am vazut numele tau m-am dus cu gandul la prima femeie pe care am cunoscut-o cu numele de Anca.Era sefa tatei care venea mereu in vizita la noi asta prin ’90 si ceva si imi aducea mereu mancare de la mec…pe atunci era ceva WAU pentru mine era foarte bogata,o vedeam ca pe o femeie puternica insa avea o dragoste pentru mine caci nu avea nici copii nici sot.Sincer imi place numele de Anca,ma gandesc la o femeie puternica menita sa-si duca crucea singura neexistand un Simon Cirineul care sa te ajute.Numele de Anca parerea mea,da femeii pe p care-l poarta o putere sau oarecum creeaza un baraj ce nu-i da voie sa-si arate latura sensibila si mai tot timpul arata ca e un zid ce nu poti trece de el insa dincolo de zid e o frumusete rara.Nu stiu daca ai inteles mare scofala din ce am balmajit dar asa mi-am creeat eu impresia despre numele asta cu multi ani in urma.

  2. nexya zice:

    coincidenta sau nu, ma recunosc in ceea ce spui, putine persoane ajung sa vada ce este dincolo de armura pe care o port

Lasă un răspuns

