Iarasi la rascruce de drumuri

Trec prin o perioada sufleteasca cam dificila….din cauza asta m-a si prins timpul asta tarziu din noapte pe blog pentru ca ma tot gandesc….Ma gandesc oare ce le voi spune copiilor mei cand or trece prin perioadele astea prin care trec si eu,perioade prin care de altfel toti trecem,banuiesc!Acum simt ca nu am nici macar un prieten aproape😦 fiecare imi zice nu vorbi cu ala,nu te duce la ala si e trist intr-un fel pentru ca sunt genul de om care dupa o anumita varsta am decis ca-mi voi indruma copii in asa fel incat sa fie prietenosi si sa ajute inca de mici pe cei de langa ei pentru ca mai tarziu sa aiba prieteni si sa fie ajutati.Cam asa imi doresc eu sa fac acum,sa impac pe toata lumea, sa fiu prieten cu toti.Imi place si imi doresc mult sa ajung acel gen de om care ajuta fara sa ceara ceva la schimb,mi-am propus ca prin faptele mele sa demonstrez lumii ca se poate sa fi bun,ca exista prietenie si prieteni chiar daca in urma cu ceva timp sustineam ca nu exista prieteni…acum incerc sa arat lumii ca se poate.Si inca nu m-am decis ce le voi spune copiilor mei cand vor trece prin perioadele astea.Poate ar fi bine sa faca ce le dicteaza sufletul caci pana la urma mintea judeca insa sufletul face ce e bine,parerea mea.IAR CE-MI PROPUN SA FAC NU VOR RAMANE VOR SI VOR FI FAPTE!Seara buna!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Iarasi la rascruce de drumuri

  1. razvydeva spune:

    Toti avem si perioada dificile.Apoi trec si vin si cele bune.Sunt sigur de asta.
    Da,se poate sa ajuti si sa ai un suflet bun fara sa ceri ceva la schimb.Rasplata va veni si ea.

    • valicristea93 spune:

      si cand vorbim de rasplata majoritatea ne gendim la bani din pacate….insa eu astept intotdeauna ceva mai bun:respect,iubire…mai exact un sentiment.cred ca un sentiment bun ne-ar rasplati mult mai mult decat banii.multumesc de comentariu si iti doresc o zi buna!

Lasă un răspuns

