Provocare pentru cine citeste!

De Mos Nicolae nu mi-am facut nici un cadou material vorbind,insa imi tot doresc(si asta de mult timp)sa stiu parerea cititorilor mei despre mine,imi place sa fiu direct cu cei ce ma citesc si cu cei ce-i citesc.Asta ar fi cadoul ce mi-l doresc de sarbatorile astea.De exemplu la descrierea pe care mi-am facut-o eu pe blog sa sa comentati si ma refer la cei ce-mi citesc prostiile cu placere sau din interes,ce credeti voi despre mine numai din ce scriu eu:ma nu-mi place aia imi place aia,sinceri sa fiti.Ce spune-ti?Acceptati provocarea asta,aveti curaj?Chiar si cei care s-au facut ca uitata de mine insa stiu ca citesc tot aveti curaj?Asta il voi considera codou.Spre exemplu eu i-am catalogat pe cei ce ii citesc in general intr-un mod placut,asa imi place,asta e stilul meu.

Apoi sa scriu si ceva in caz ca nu acceptati provocarea.Am ajuns la o concluzie ce am incheiat-o azi:ca trecutul trebuie lasat in mare parte in urma.Ne obosim prea mult capul in a ne concentra la trecut,prezent si viitor.Pe mine unu ma afecteaza unele parti din trecut si asa mult le urasc…le vad ca pe un glob ce vreau sa-l sparg si sa-l sufle vantul sa se imparta in bucati si sa nu le mai gasesc in viata mea.Veti spune in inimile voastre ca nu pot trai cu trecutul meu…e in constructia sufletului meu sa fiu asa,asta spun eu.Paginile din trecut ar trebui rupte,unele!Seara buna va doresc si ganditi-va la provocare,am gandit-o de mult timp si mi-o doresc!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

