Stonehearst Asylum (Eliza Graves)

Am observat undeva pe un site ca nu prea era incadrat la nici o categorie de film…ciudat!Eu asa spune ca e putin horror,ca e o drama si o actiune,o actiune de eliberare,eliberare atat a prizonierilor care erau niste pacienti nebuni,cat si eliberarea in celalalt sens:eliberarea de nebunie.

Am tras urmatoarea concluzie in ceea ce ma priveste:cand am un anumit gand sa mi-l spun mie cu voce tare,sa-l aud si sa-l judec,sa accept ceea ce sunt si sa realizez ceea ce-mi doresc sa fiu.Sa-mi soptesc toate gandurile ce-mi umbla prin minte ca niste fantome parca blestemate sa bantuie vesnic.Trebuie sa accepti ceea ce esti pentru a deveni ceea ce vei vrea sa devii.Recomand filmul.!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

