Sarbatoresc cu o drama

Ma rog nu e chiar corect spus ca sarbatoresc cu o drama insa asta e felul meu de a fi.Azi se implinesc 2 ani de relatie cu prietena mea.

If I stay este o drama cu un final bun ma rog ultimele secunde va veti convinge daca il veti vedea.Asa am sarbatori eu cei 2 ani…si cum ma indragostesc dupa 2 ani iarasi si iarasi de ea?Cand vad lumanarile parfumate pe care mi le-a facut cadou(asta pentru ca ador lumanarile si betisoarele parfumate)cand vad ramele facute cadou tot de ea,cand rasfoiesc albumul cu pozele noastre facut si facute cadou tot de ea si multe alte cadouri(acum veti spune ca eu nu-i fac ei cadouri BA DA :)) )asa ma indragostesc eu mereu de ea.La multi ani si te iubesc!Si un mic scuze dar nu-mi place sa apelez la fb…aici e lumea mea.Te pup!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Sarbatoresc cu o drama

  1. georgy zice:

    Si eu te iubesc ,iubire :*

  2. nexya zice:

    Spune-mi unde e drama ? Drama e in fiecare secunda care trece si-n care inima iti bate mai tare ? E in ceea ce ti-a fost dat sa simti si sa traiesti? E in frica ta de a-ti exprima sentimentele pe facebook? Drama nu e! Atat timp cat existi in ea si ea in tine. Atat timp cat inimile voastre-s doar una e o minune. Imi doresc sa te „aud” spunand aceste cuvinte si cand ai sa fi pensionar. Va :* aveti grija de voi.

    • multumesc frumos!arati inca odata ca esti un om curajos,ai curj sa zici ce vrei sa zici,bravo tie!nu stiu ce m-a facut sa fiu asa ce sau cine m-a modelat in felul asta cert este ca cei din lumea mea,din jurul meu.sentimentele fie ele bune sau rele ar doar in sufletul meu acolo ard acolo se sting si nu stiu de ce oare dar imi convine.Treaba cu pensionarul…e de discutat :)) mi-as dori sa fiu pensionar insa trebuie sa lucrez la asta.Seara buna sa ai!

Lasă un răspuns

