Drama de toamna-Finding Neverland

Usor usor m-am convins de unul singur sa-l vizionez totusi.Facea parte din categoria filmelor pe care nu am sa le vad in ruptul capului(o categorie ce mi-am creat-o in minte cu filme ce nu m-au impresionat din trailer,din poster sau descriere)insa saptamana asta am ales categoria filmelor Drama si peste ce am dat?Peste ceva frumos unde ma regasesc si eu ca si adult care visez.Totusi mi-as fi dorit ca cei doi sa faca dragoste,macar un sarut ceva,asa as fi vazut eu finalul insa este o Drama..totusi.S-a potrivit perfect zilei de azi…o zi de toamna,putina caldura a meritat efortul.Te face sa intri intr-o stare de melancolie cel putin pe mine m-a facut.

Dupa asta voi asculta pentru ca imi hraneste starea de melancolie.

Seara buna tuturor!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

