Prin trecere

M-am intors sa vad ce a mai ramas din vechea si deosebita parte din mine,blogul meu.Un fel de jurnal online pe care-l citesc uneori cu teama si rusine deoarece imi vad greselile:atat cele de scriere cat si cele din trecut.Trecutul…ce ar fi prezentul fara trecut si viitorul fara prezent?Trecutul aproape ca imi omoara sufletul cu amintiri si gandurile mele de ieri,de zile trecute si ani trecuti peste mine care s-au dus….poate am trait mai mult de un sfert de viata,asta o spun ca un fel de paranteza si imi e frica de batranete,mi-e frica sa-mi fie dor sa fiu adolescente,copil,sa fiu tanar.A-m o perioada in care incerc sa aflu cum sa-mi traiesc viata astfel incat sa nu-mi para rau la SFARSIT.Imi caut adevarata identitate…cine sunt eu,ce vreau,ce imi doresc…caut ceva sa ma defineasca sa stiu cine sunt.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Prin trecere

  1. razvydeva spune:

    Mai scrie din cand in cand…scrie din suflet asa cum ai facut o de obicei.

Lasă un răspuns

