For you

Daca ma vei cauta vreodata aici ma vei gasi si fara sa-ti vorbesc,citeste-mi randurile si vei gasi orice raspuns la intrbarile ce ti le pui despre mine aici.

Povestea noastra incepe pe 15 noiembrie 2012 intr-o seara de joi cand bausem un pahar de vin fierbinte pentru ca incepuse frigul iar pe atunci munceam tocmai afara si racisem si medicamentele nu prea imi plac…si cum nu sunt eu obijnuit cu bautura(deci acum iti dai seama ca pot sta fara alcool ani intregi pentru ca tu nu-l suporti…deci mi-e foarte usor)o canuta de vin fiert mi-a luat putin mintile …eram pe facebook si de cateva zile gasisem o fata frumoasa de care putin putin ma indragostisem la prima vedere si mi-am spus ca nu s-ar uitat ea la mn…am incercat…mi-a dat accept cererii de prietenie si pe 17 noiembrie adica sambata seara am devenit iubiti.Imi amintesc cat ne bucuram cand mai implineam cate o luna pentru ca ne certam mereu pe diverse subiecte,din nimicuri…la inceput ai fost recunosc,o persoana ce o vedeam trecatoare prin viata mea pentru ca m-am grabit sa te judec inainte de a te fi cunoscut…am zis si lucruri urate despre tine si imi asum toate vorbele pe care ti le-am zis chiar de ar fi sa-mi reprosezi toata viata ce am zis am zis si nu poate fi sters.(si voi chiar si tu,daca va intrebati de ce oare scriu aici si nu-i zic ei adica tie,…pe blog pot fi foarte deschis si stiu ca nu e decat o chestie virtuala insa el imi da o oarecare libertate in exprimare pe care nimeni nu mi-a oferit-o pana acum).Am trecut printr-o situatie ce nu doresc nimanui sa treaca prin ea :(si din fericire am trecut peste(si cei care zic ca daca te rogi pentru ceva tot nu se indeplineste se inseala amarnic…eu i-am cerut lui Dumnezeu in fieacare seara sa trec peste si m-a ajtat)am avut si clipe frumoase de care am sa-mi amintesc toata viata poate!cu bucurie…inca incerc sa-mi potolesc gandurile ce le am in legatura cu relatia asta…intre noi doi e mai mult decat o relatie…asa ne-am promis.Oare asa o fi?Daca voi mai scrie si peste 1 2 ani poate voi povesti sfrasitul sau spre fericirea mea continuarea(pentru ca o iubesc mult)dupa cum ii spuneam si iubitei sunt curios de azi intr-un an de zile cum va arata relatia noastra…toata fericirea care mi-a lipsit atata timp mi-am pus-o in relatia asta care la inceput era ceva foarte simplu pentru ca pana atunci nu incercasem o relatia de scurta durata dar sa doveti a fi cu totul altceva spre fericirea mea.Eu incerc sa cred ca am schimbat-o pe ea catusi de putin…insa ea pe mine m-a schimbat total…chiar daca am pierdut vechi obiceiuri frumoase nu considerd ca le-am pierdut ci am renuntat la ele pentru ca un obiceiu,ceva frumos a aparut in viata mea.Pentru iubirea las totul in viata pentru ca la varsta asta am realiza ca banii te ajuta cat decat sa intreti iubirea dar acel foc din suflet nu vine decat din iubirea adevarata,din dragostea ce i-o port.Pana acum mi-am facut in primul mie promisiuni serioase apoi iubitei,si am de gand sa le respect daca ea imi va da voi.

EA…am postat ceva mai demult o poza cu ea…are ochii verzi ce uneori iauo culoare spre albastrii…pana sa fim impreuna incepuse sa-mi placa la nebunie ochii verzi 🙂 si acum am parte de unii superbi ce-i sarut mereu cand ma primesc.E o suparacioasa :)dar e a mea si de cate ori se supara nu se supara pentru ca ar avea ea ceva se supara din cauza lui valiiiiiiii :-p cand si cand si eu si ea gasim motive de cearta care dupa parerea mea mentin relatia asa cum trebuie,dar uneori exageram cu vorbe”mari”care ne fac mici de tot.Trebuie sa o spun inca odata ca imi plac blondele si ea are un par spre blond su o suvita blonda…pf are un par superb si mereu il in mangai si in spatele ei il miros…are cel mai frumos parfum parul ei si m-am indragostit de el.E sensibila la vorbele mele mai rautacioase…baietii uneori sunt mai duri in vorbe :(…e o fiinta superba ce nu as inlocui-o nici chiar cu miss univers dar aici nu e vorba de frumusete chiar daca o consider cea mai perfecta iubita e vorba de sufletul ei…are un suflet frumos dar care se lasa greu descoperit si mereu ma provoaca parca sa mai descopar ceva la ea si cred ca asta ma tine mereu indragostit de ea pentru ca nici acum nu mi-a trecut 🙂 o iubesc mai mult mai mult si mai mult.De multe ori am tot spus ca oamenii pe care ii visez sunt oameni importanti in viata mea si am visat-o de cateva ori asta inseamna ca ceva ceva se va intampla cu noi si sper sa fie de bine.Odata am visat ca ma tineam cu o fata de mana in biserica insa dimineata nu mi-am amintit chipul fetei si intamplarea face ca eu si cu ea sa ne tinem de mana in biserica…poate sunt semne in care imi place la nebunie sa cred.Cu ceva vreme in urma i-am promis ca daca timpul ne va tine impreuna o voi cere si de ceva vreme imi pun capul la contributie si-mi vin fel si fel de idei traznite 🙂 ce-i in capul meu doar eu stiu(intotdeauna mi-am dorit s-o impresionez cu cate ceva ia cand va veni momentul mi-as dori sa pot si sa am posibilitatea sa fie ceva de care sa-si aminteasca cu drag toata viata ei).Cateodata ma uraste pentru ceea ce sunt mai ales cand o supar….nu sunt perfect iubita mea si gresesc pentru ca incerc sa fac totul perfect,incerc sa te iubes cat am jurat mai demult ca te voi iubi,incerc sa te tin langa mine.Cat de curand voi mai posta ceva pentru ca somnul imi bate in ochi…si trebuie neaparat sa dorm.Seara placuta tuturor!

Iar tie copilul meu iti spun ca te iubesc din tot sufletul meu si-ti multumesc pentru tot!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

