Beautiful dream…

Am obiceiul sa urmaresc pe facebook relatiile unora…relatii care ma impresioneaza infiecare zi.Ce-i drept e o bucurie care ma doare cand vad ca ea ii posteaza lui fel si fel de poze de mesaje de pupici,ca il iubeste…Bucurie care ma doare…ma bucur cand vad ca oamenii se iubesc si ma doare pentru mine😦 .Probabil sa observat ca de fel sunt mai sensibil aici…in fata oamenilor o arat rar si nu multora pentru ca oamenii sunt „oameni”a fi om sa ajuns sa fie o jicnire.Revenind la relatiile de pe facebook cum spuneam le urmaresc…vad poze cu imbratisari saruturi si cei drept”ramnesc” la astfel de momente surprinse de un aparat foto pe care mi-l voi face cadou cat de curand🙂 .Am o relatie de 5 luni cu o domnisoara pe care ati cunoscut-o in unul din posturile mele…sa o descriu putin:e cea mai frumoasa fata de care am avut parte pana acum(ca baiat am obiceiul de a intoarce capul dupa fete…de 5 luni am cam incetat sa fac lucrul asta😦  probabil ea m-a facut fara sa vrea sa fac lucrul asta si e un lucru bun,m-a facut sa o vad pe ea cea mai frumoasa fata si imi cer scuze a mia oara pentru ce am zis la inceput!(probabil vei citi)Am 20 de ani si de 5 luni sunt indragostit si iubesc asa cum promiteam mai demult pe acest blog.Am zile cand blestem orgoliul pentru ca relatia asta are si momente proastre trebuie sa recunosc insa are si momente frumoase care ma face sa ma ridic si sa uit…scriu aici o mare invalmaseala de cuvinte…asa sunt eu cand am ceva pe suflet,nu stiu ce sa zic mai intai :(…ma opresc aici!Un vis frumos…un vis pe care mi-as dori sa-l traiesc o relatie care sa dureze pana la moarte…chiar daca am doar 20 de ani vreau sa iubesc…sa nu-mi risipesc zilele si sa nu daruiesc iubire…imi doresc ca relatia de acum sa mearga aproape de perfect…de perfectul pe care-l vad eu😦 .

Seara buna sa aveti!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

