Unde sunt?

Odata cu relatia in care am intrat alaturi de o frumoasa EA,o EA care ma iubeste enorm si plange zi si noapte am pierdut o parte din mine…simt nevoia sa vorbesc despre asta.O parte din mine sa pierdut pe parcursul relatiei partea aceea care o iubeam si de cele mai multe ori ma facea sa ma simt bine si nu condamn pe nimeni ca am pierdut asta e doar vina mea ca nu am stiut sa ma pastrez si nu am stiut sa ma schimb cum ar fi trebuit.Consolarea vine de la Ea,pentru ca a meritat si merita orice sacrificiu si orice schimbare doar ca simt…simt ca am pierdut ceva de pret ceva ce-mi placea la mine 😦 imi placea sa scriu la nebunie aveam zile cand nu ma puteam opri iar acum…avea acea placere sa citesc,o placere nebuna,o placere de a socializa si asta isi are scuza si anume lipsa de socializare a aparut ea si se explica 🙂 dar restul..restul cum le explic?Stiu ca motivul principal pentru care scriam era suferinta provocata de trecut pe care nu am cum sa-l uit cu toate ca as da ani multi din viata sa-l uit doar pentru ceva ani de care sa fiu fericit alaturi de EA fara sa ma gandesc la un trecut ce mi-a marcat toata viata.Ea este pana acum ce mai buna metoda de a scapa de trecut,pana acum nu doar ca m-a tinut pe linia de plutire ci si mai sus m-a ridicat si-i multumesc…si-am tot cautat alte cai insa nu au existat..eh…E TRECUT!Parca as fi un castel de nisip ce tot il strica marea iar copii tot il reconstruiesc…ceva in genul lui sunt.

De cate ori intru aici imi zic:ce bine e acasa!Casa sufletului meu e aici nu in corpul mizer care gadeste si face lucruri nedemne de un suflet venit de la Dumnezeu.

Seara placuta dragilor!

 

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

