Farmecul unor lucruri sta doar in anumite locuri

Anumite lucruri au farmecul lor,farmec care este dat si de un anume loc.Vreau sa spun ca un lucru nu poate fi placut daca nu este facut intrun anume loc …

Pentru mine un joc de fotbal nu poate fi mai placut decat LA MOARA,

Prohodul de Paste nu este placut sa-l cant in alta biserica decat in biserica mea,

Un joc de pititoare nu se poate juca altundeva decat la bunici in curte,

Ca cea mai buna paine de casa o facea strabunica(bunica mamei din partea mai sale)

Cei mai buni cocosei din zahar erau facuti tot de strabunica(bunica mamei din partea tatalui ei)

Cel mai frumos loc de scaldat se afla pe raul Ciorogarla

Cel mai frumos foc de seara la care sa te incalzesti nu are alt farmec decat in curtea parintilor mei,

Cea mai buna portie de ras nu o pot avea decat daca imi vizitez unchiul,

Cele mai frumoase povesti le aud de la bunicul meu,

Cel mai bine merg descult vara pe cararea din gradina,

Cei mai frumosi pomi infloresc in satul meu,

Cel mai frumos Paste este tot in satul meu,

Si cele mai frumoase amintiri le am cu cei mai apropiati oameni mie.

Sunt putinele lucruri pe care mi le-am amintit si care au locul lor care le da farmecul si persoanele care le face atat de deosebite.

A fost doar o incercare de a merge in trecut pentru ca acum doar de cateva mai am parte din pacate.

Seara minunata va doresc!

 

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

