Prima leapsa 2013

blog

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reguli:
1. Trebuie să pui poza de mai sus pe blogul tău.
2. Trebuie să răspunzi sincer la întrebările puse de mine.
3. După ce ai completat această leapșă, trebuie să faci și tu una nouă pentru cei la care vrei – blogurile nominalizate de tine la Blog of the year 2012 -; leapșa trebuie să conțină 7 întrebări.
4. Leapșa trebuie să o dai mai departe la minim 5 bloggeri.

1. Cum ai început să scrii? (Nu neapărat pe blog.)

Tocmai pe blog am inceput sa scriu cu anumite retineri,cu o oarecare frica insa am inceput sa scriu dupa o perioada cam tot ce-mi venea in cap…sa scriu sincer si nu am regretat nimic…au fost cateva persoane care au stiut sa citeasca si carora le multumesc mult.

2. Ce crezi despre sistemul educaţional românesc?

Acum ca am terminat liceul si vad totul „dinafara” imi pare unul foarte prost construit,un sistem ce baga cartea pe gat copiilor…as fi de acord cu acest lucru de „a baga cartea pe gat copiilor” doar in scoala generala sa zicem asa cu greu…insa la liceu mi-as dorii ca elevii sa aleaga ceea ce le place…eu spre exemplu mi-as fi dorit sa fac multa religie,multa ba chiar foarte multa literatura drept pentru care am si luat bacul la romana🙂 (iar matematica o uram si drept pentru care am picat la mate),multe ore de psihologie,cateva de chimie…cam asa ar fi sunat liceul pentru mine la inceput ba chiar si acum,adica sa ne alegem un drum in viata inca din liceu si sa studiem ceea ce ne dorim,sa avem libertatea asta de a invata ceea ce ne place si as tinde sa cred ca s-ar invata mai mult daca lucrul asta ar fi posibil dar inchei aici.

3. Spune-mi o obsesie sau o pasiune de-a ta.

Sunt pasionat foarte mult de filme…daca m-ar plati cineva sa ma uit o zi intreaga la filme,sa-mi dea un bol cu popcorn si cola….ar fi minunat🙂 pana in prezent am vazut daca nu exagerez cateva sute de filme🙂

4. Eşti fericit(ă) cu prezentul tău?

Aproape…si zic asta deoarece inca nu am un loc stabil de munca,din pacate …cu toate ca ma pricep sa lucrez in multe domenii😦

5. Dacă ai putea face parte dintr-un(o) carte/ serial/ anime/ film/ manga (sau ce vrei tu), care ar fi şi de ce?

DA!Mi-as dori sa fac parte din multe filme insa chiar daca iubesc filmele mai mult decat cartile aleg sa fac parte dintr-o carte…cea pe care probabil o voi scrie spre sfarsitul zilelor si cu siguranta voi face parte ADEVARAT din ea🙂

6. Care e primul cuvânt/ gând care-ţi vine în minte când te gândeşti la cosmocrator?

Socrate din liceenii🙂 (o sa caut in dex sa vad ce inseamna )

7. Planuri de viitor, aspiraţii pentru 2013?

Sa ma distrez cat mai mult posibil,sa am multaaaaa benzina si sa ma plimb toata vara pentru ca imi place la nebunie sa merg cu masina si sa invat odata limitatoarele de viteza in drumul spre EA🙂

Nu cred ca pot ajunge la alte 7 intrebari mi-am cam pierdut indemanarea asta…dar voi incerca.🙂

1.Cum a fost primul sarut?(e normal sa ma gandesc la asta🙂 )

2.Care credeti ca va fi urmatoarea clipa frumoasa din viata voastra sau care v-ati dori sa fie?

3.Ce va doreati sa deveniti cand erati mici?

4.Care sau unde este locul vostru care va place cel mai mult si care va aduce linistea?

5.Daca ar fi sa scrieti o poveste/carte cam despre ce ati scrie?

6.Ce anume va retine sa fiti copii chiar si la varsta pe care o aveti acum?

7.Cum ati descrie un moment aproape perfect din viata voastra?

Si iata ca le-am dus pana la capat.

Cine sa preia cine sa preia?….Pai Nexy neaparat,Felicia sa-mi raspunzi la intrebarile mele acum,Lulu nu stiu daca esti adepta lepselor dar eu am incercat :-p ,Denisa si tu trebuie sa incerci neaparat,Substanta cenusie iar tu trebuie chiar neaparat pentru ca-mi lipsesti,Razvan la tine sigur o sa iasa o leapsa interesanta pentru ca esti sincer si Ionela personalitatea ta imi spune ca vei incerca🙂 .

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

