Inainte de clipe frumoase este timpul…un timp lung

Uneori ne schimbam fara sa simtim…iar eu m-am schimbat enorm de mult…se simte si in cuvinte si aici caci trec tot mai rar pe aici numai ca ceva bun m-a schimbat…o schimbare care mi-am dorit-o mult si am inceput sa-mi fie frica de TIMP😦 iarasi revin la timp…

Stiu ca in viata nu prea avem parte de clipe frumoase…sunt doar cateva…insa timpul de dinaintea lor le face cu adevarat frumoase…timpul cel petrecem inainte si care ne omoara asteptand,care ne da atatea sperante,care ne face sa visam,el da frumusetea clipelor frumoase…de aceea ma tem ca toata viata nu este decat asteptare iar timpul parca ne atrage si ne tine strans in bratele lui incat uitam sa traim viata.Timpul are si partea lui frumoasa insa de cele mai multe ori ne face sa asteptam prea mult incat adormim…ne dormim somnul ce nu-l dorim…ne dormim viata pe care ar trebui sa o traim.

Sper sa revin si sa mai scriu cate ceva…imi e dor de asta…datorita ei am scris si in seara asta🙂 ea a fost inspiratia mea.

Seara placuta va doresc !

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

