Te voi iubi mereu

Si-ai aparut…si cat te-am asteptat…cat am asteptat ziua cand ai sa cobori frumoasa stea…ai parasit cerul pentru un om,frumoasa stea.Si-am jurat ca am sa te iubesc enorm si am sa ma tin de cuvant pana la sfarsitul zilelor mele.Am sa-mi scriu iubirea pentru tine aici in micul meu jurnal.Si mi-am gasit linistea pe care am crezut c-o merit si El mi-a dat mai mult de atat…mi-a dat o stea de pe cer …acum cerul mai putin straluceste caci tu ai venit sa-mi luminezi orice cale si sufletul,inima si mintea.N-am sa amintesc de nimeni de aici incolo decat de tine…am sa scriu fragmete din viata omului care a iubit o stea…de care s-a indragostit si pentru care s-a rugat mereu.N-am cerut decat un suflet pe care sa-l iubesc si Tu mi-ai dat mai mult de atat…mi-am gasit linistea si fericirea langa ea…m-a linistit atat de mult si m-a facut atat de fericit…205387_222787354511507_570528417_a

Mi s-a linistit sufletul atat de mult…in lumea mea sunt acum decat cantece frumoase…o primavara ce a nu a mai fost de mult timp…au disparut bocetele si iarna si un timp frumos a venit…un timp in care iubesc,un timp in care imi scriu iubirea,un timp in care am ajuns sa scriu despre EA,un timp in care moartea sta departe si in care imi doresc o viata lunga,un timp in care sa visez la orice…fiecare sunet are rostul lui…totul are farmec acum…pot iubi din suflet…pot asculta orice melodie de dragoste,ma pot uita la orice film de dragoste pentru ca ma regasesc acum in orice…pot fi liber…apartin cuiva acum…mi-a disparut singuratatea si nelinistea…acum cred ca dupa ploaie si furtuna vine si vreme buna,ca soarele apare si pe strada celor tristi…acum exista speranta…

Niciun cuvant nu poate explica iubirea oamenilor de aceea nu spun nici un cuvant care ti-ar arata ca te iubesc iti spun doar …TE IUBESC!

Oamenii dispar si se uita…stelele insa au un loc pe cerul liber…le privesc milioane de oameni…primesc fel si fel de nume si sunt iubite si placute de catre oameni..iar tu ai coborat pentru unul dintre oameni😦 cand aveai tot cerul,cand aveai milioane de oameni ce te adorau.Mi-ai dat linistea si fericirea pe care mi-am dorit-o si iti voi ramane dator cate zile voi avea.

Te voi iubi mereu!

 

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

