2:52-m-am trezit iubind

Intr-un moment al vietii cand simteam nevoia sa iubesc nebuneste….cand simteam nevoia sa iubesc adevarat…cand puteam iubi neconditionat…ai aparut si ai umbrit un trecut ce nici azi nu trec peste el insa ma ajuti mult,foarte mult.Si ti-am promis Nexy ca are sa vina o zi in care o voi numi perfecta…se prea poate sa fi venit…zile la rand in care chiar ma simt fericit si am parte de iubire…si cel mai mult imi place si ma bucur ca pot sa ofer…ca e cineva care ma lasa cu adevarat sa iubesc…2:52 🙂 m-am trezit ca de obicei odata pe noapte(asa mi-e obiceiul)si ii zic ca o iubesc.Poate ca am meritat aceasta raza de soare in viata mea sau poate ea o merita…nu conteaza asa mult conteaza ca pentru mine a trecut si ca ea este ca o umbra peste trecutul meu…cat timp o am in minte si in suflet uit de tot…si m-a ajutat foarte mult…aproape ca am uitat si ca m-am impacat cu mine si cu ea si am trecut peste.Tuturor va doresc sa iubiti si sa fiti iubiti…pana la urma iubirea ne ajuta sa trecem peste multe…noapte placuta sa aveti!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

