Seara lui Mos Nicolae

Haideti….sunt singurul copil de aici ? :)Intr-un colt al inimi se afla un copil care inca mai crede in existenta lui Mos Nicolae…un copil care iese afara noaptea tarziu,se aseaza pe treapta de la usa si priveste cerul si vorbeste ca in fiecare an cu Mos Nicolae.Inca mai cred in spiritul Lui si stiu sigura ce spiritul lui exista si dainuie in asta noapte magica.Prima amintire care o am despre seara de Mos Nicolae si pe care mi-o pot aduce aminte este aceea cand am primit dulciuri imagesCA1MBFFPbineinteles🙂 o jucarie si un catel de portelan pentru ca imi doream foarte mult un catel adevarat insa parintii stiau ca nu-l voi ingriji asa ca mi-au adus unul fara viata dupa care trebuia sa sterg doar praful….m-am pus frumos jos si am inceput sa ma joc cu jucaria si catelul:).Eram si sunt curios din fire asa ca mereu cotrobaiam…eram ceva de speriat:)…de aceea doar de putine ori am primit cadourile in ghetute🙂 odata le-am primit la usa pentru ca tot ma plimbam prin casa si Mosul cred ca nu apucase sa le puna in ghete🙂 odata langa soba🙂 odata in living unde nu prea avem treaba iarna:) dec cateva ori in camera parintilor…era foarte hot …nu dormeam…trageam cu ochiul numai ca niciodata nu am reusit sa-l prind pe Mos…ce pot spune este ca i-am dat de cap.Apoi a urmat perioada cand am aflat :-p a fost un mic soc si nu prea credeam insa cu timpul am acceptat iar apoi am inceput sa fiu si eu ce erau parintii mei pentru fratele mai mic….am inceput sa simt acea emotie si acel spirit care ma indeamna s-o fac.Acum mi-as dori nespus sa fiu copil si sa imi spal ghetutele inca de dimineata🙂 sa le lustruiesc,sa le dau cu crema si sa umblu iarasi prin toata casa iar dupa un timp sa ma fure somnul…:( .Insa intr-un colt al inimii mele inca il astept pe Mos Nicolae si sper sa-mi aduca ceea ce am nevoie….prostii multe nu am facut anul asta.Niciodata nu voi inceta sa cred ca spiritul lui exista…spiritul lui ne indeamna sa facem cadouri si sa avea acele emotii superbe si placute.

Va urez o seara minunata,o seara in care indiferent de varsta sa va simtiti copii si imi doresc sa ca si voi sa credeti in spiritul LUI…EXISTA!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

