Si azi mi-am adus aminte ca parintii ma iubesc

Si astazi mi-am adus aminte ca parintii ma iubesc :(….TRECUTUL ….uneori nu ne ajuta deloc insa in ultimul timp imi e de mare ajutor.Asa mult ma indrageau parintii si bunicii fiind primul nepot….eram totul pentru ei….imi ofereau totul….si ma iubesc si azi,numai ca am crescut iar eu incep sa-mi canalizez toata iubirea asupra fetelor :)…mi-e dor sa fiu copil,mai dor ca oricand 😦 si ma apasa mult de tot dorul asta….scap de un dor dau de altul.Ai mei ma iubesc si acum…numai ca eu nu mai sunt copil si nu mai imi ofera acea iubire pe care i-o oferi celui mic…ii zici te iubesc,il imbratisezi si ii arati ca-l iubesti…maturitatea asta parca iti ia putin din incredere,nu mai arati oamenilor totul.Parca ne racim unii de alti…sau doar noi copii ne racim pentru ca intr-o buna zi crestem si intreaga iubire o oferim iubitelor si copiilor nostrii…DAR EI NE-AU CRESCUT….pe ei cine-i iubeste?Pe batranii nostrii…:(

Si imi aduc aminte cateva versuri pe care cand si cand le cant:”multumesc iubita mama,steaua mea din zori de zi,pentru tine draga mama,soarele e-n asfintit”.

Ei ne iubesc…pentru ei,toata viata vom ramane copii lor,si ne vor iubi la fel,doar ca ne-o arata altfel.

 

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

