Prima ninsoare

Cand eram copil si parintii discutau despre vreme,pentru ca spunea la meteo ca are sa ninga,eu ii ascultam iar seara cand se stingeau toate luminile in casa stateam pe fereastra si tot priveam la lumina neonului de pe stalpul ce se vedea de la fereastra camerei mele….caci doar la acel neon puteam vedea daca ninge sau nu…iar dimineata imi atinteam ochii sprea acoperisul vecinului🙂.In general primele ninsori incepeau noaptea si vedeam primii fulgi la acel neon…era o bucurie imensa pentru mine…ieseam noaptea afara si ma bucuram si parintii mei alaturi de mine.Acum astept acea fericire de cand eram copil mic…iarasi o astept.Dimineata chiar daca nu prea eram eu incantat sa merg la scoala pentru ca imi era greu cand apucam un an scolar cand trebuia sa merg dimineata la scoala ma trezeam cu multeeeeee minute inainte de a ma trezi mama si ieseam in pijamale afara,uneori chiar si descult pe zapada….faceam primii bulgari si desi abia incepuse sa ninga eu deja asteptam sa ajung acasa sa fac om de zapada🙂 .Iesind in seara asta afara,si acum burniteaza in micul meu sat,mi-am adus aminte de acele bucurii.Cel mai mult imi placea sa merg pe ulita(strada)bunicilor…acolo era iarna altfel…acolo se afla si acum o groapa de cativa metrii patrati unde ploua iar iarna ingheata si toti copii se strang cu saniile…e o liniste frumoasa…e alt spirit.Apoi asteptam sa se depuna multa zapada si sa circule masinile pe Valea Iconii(o vale ce duce spre satul vecin satului meu,satul Icoana)si pe acea vale coboram cu saniile…veneau o multime de copii,faceam trenuletul,ne certam mereu🙂 iarasi ne impacam.Asteptam mereu sa ma trezesc dimineata si sa iau lopata de zapada si sa fac prima partie numai ca tata si mama mi-o luau inainte pentru ca trebuiau sa mearga sa cumpere paine🙂 insa Dumnezeu asternea alta la loc si ma bucuram si eu.O familie bogata de la mine din sat,cumparau mereu artificii si cand si cand le dadeau iar eu cand auzeam bubuituri era la fereastra si eram cel mai fericit copil din lume…vedeam acele culori frumoase pe cer eram foarte incantat.Erau cele mai fericite nopti in care adormeam cu o asa bucurie in suflet si cu o asa placere de a ma trezi dimineata….

Gandindu-ma acum la primi fulgi de zapada pe care-i asteptam cand eram mic cu mare mare placere parca si acum ii astept cu aceeasi bucurie si curiozitate.

Deci…sa ninga…A VENIT IARNA !

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

