……

M-am intors…EU cel vechi…:( .Daaa tot trist asta sunt eu..trist,ganditor,melancolic si cu o dorinta nebuna sa iubesc…:( ea..cea noua s-a dus…am crezut ca ma va ajuta s-o uit insa a plecat si nu m-a ajutat deloc.Ma intreb unde este speranta ?Nu ma pot bucura de absolut nimic…nu pot asculta nici o melodie pentru ca nu ma pot bucura de sunetele ei fara sa iubesc…nu pot face nimic din placere daca nu iubesc…nu are rost nimic fara sa iubesti.I’m so sad…..:( m-am intors la viata mea dinainte…cea trista.Offf….mi-as dori sa impart suferinta cu lumea pentru ca ea a facut asta din mine…sa simta si lumea durerea mea,sa vada si lumea cat mi-e inima de grea.Eram parca la pamant si incercam sa ma ridic…si au venit si m-au luat iarasi la bataie si nu am putut sa ma ridic😦 .

Nu pot sa ma ridic deloc…nu simt nimic…nu pot sa ma bucur de nimic fara sa iubesc…iar tu ai venit iar….si vroiam sa pleci pentru totdeauna.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

