Ceva nou a inceput

Promisiunea care mi-o facusem mie de a renunta in orice moment la oricine si la orice pentru ea o incalc acum si nu mai inseamna nimic…acum consider promisiunea asta,singura pe care am incalcat-o,ca fiind doar un gand trecator pentru ca sunt oameni dispusi sa ma ajute sa trec peste.Si daca e ceva…ramane ascuns in suflet,nu-l vede nimeni,in sufletul meu ma pot ascunde si EA ma ajuta sa trec peste…si de aici va primi respectul meu indiferent ca-l va merita sau nu.

Si asa ia sfarsit…si-am ramas cu jumatate de inima si de suflet,insa imi sunt de ajuns pentru a iubi.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

