Sapte curiozitati despre mine

Provocarea asta vine de la Lulu.

Sapte lucruri despre mine?

1.Sa vedem…ma indragostesc repede rau de tot.Asta e unul din cele mai mari defecte ale mele 🙂

2.Simt nevoia sa iubesc la nebunie….simt de parca as dat totul…as iubi mult  mult mult..

3.Cea mai pura fericire pana in prezent pentru mine,este aceea cand incerc sa fiu copil pentru cateva momente..cand nu tin cont de nimic si fac ce imi trece prin cap…ca si cum as fi copil.

4.Spre uimirea mea am inceput sa iubesc toamna…pana acum nu imi placea pentru ca tot batea vantul,ploua…insa acum gasesc frumusete si in bataia vantului si in tot ce inseamna toamna.

5.Majoritatea posturilor care le scriu pe blog sunt inspirate din vietile oamenilor,uneori a unor oameni speciali,uneori din greselile altora si cand si cand din greselile mele.

6.Un secret care pana acum nimeni nu-l stie despre mine:) este acela ca oamenii care m-au deranjat,m-au suparat sau mi-au facut rau li s-au intamplat fel si fel de lucruri rele…la majoritatea li se intamplau sa aiba parte de rau in urmatoarele minute si stiam in acel moment ca din cauza mea se intampla si niciodata nu mi-am dorit raul vreunuia ci pur si simplu li se intampla.

7.La al 7-lea punct las cititorii sa-l completeze daca au placerea.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

