Daca as fi un om special…

Si daca esti special,cu ce te ajuta lucrul asta AZI?Nu pot raspunde la intrebarea asta din cauza varstei…pot spune doar ca am trait pe langa oameni speciali si nu incerc sa ma numesc un om special.Insa pot spune ce am observat la ei:lumea oamenilor speciali este o lume mult prea mica sa fie observata si apreciata…totdeauna s-a asternut o ceata deaspa asupra lor…si afirmatia urmatoare o fac tot pe seama varstei…oamenii speciali nu preau au nimic de castigat.Stiu o persoana speciala din cauza careia scriu asta…e un om special…si nu am nevoie de o varsta oarecare sa-mi dau seama de cat de special este un om,stiu sigur cand un om este special.Acea persoana speciala(si cand spun persoana speciala nu ma refer la faptul ca este speciala pentru mine,ci pentru toata lumea)este trista si asta e tot ce pot spune.Eu consider ca ma incadrez intre cele 2 lumi:lumea oamenilor speciali si a celor „obisnuiti”(si ce daca sunt criticat pentru asta,scriu ce gandesc) si ma intreb de ce oamenii”obisnuiti”duc o astfel de viata?Una buna…au viata pe care oamenii speciali ar trebui s-o aiba.

A fi un om special te deosebeste de restul lumii insa te dezavantajaza…poate am sa regret candva ca am gandit asta si abia astept ziua aia insa scriu ceea ce gandesc,o gandire matura,poate nematura….din toate astea invatam!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

