Imi doresc o reuniune de clasa a 8-a B

Se pare ca exista si amintiri frumoase…..daaa mi-am adus aminte :(.Tristetea iti imbatraneste uneori mintea…te face sa uiti de ce-i frumos sau ce a fost frumos…parca asterne praf pe amintirile frumoase insa acum mi-am venit in fire si tot discutand cu fosta mea colega din generala,Ana (carei cu ocazia asta ii urez inca odata la multi multi ani,sa fi fericita,iubita,indragita si ai parte de caldura sufleteasca si liniste Anutzo!)despre scoala generala…cum o amaram eu si pe colega ei de banca,Lavinia,verisoara mea 🙂 si acum ne aducem aminte cu zambetul pe buze de ce a fost frumos.A fost o perioada grea vara ce a urmat…imi era asa de dor de clasa 8-B…o clasa nebuna ce-i drept dar avea un farmec aparte.

Ma gandeam ….acum sa fi avut o conditie financiara extrem de buna as fi organizat o reuniune a acelei clase…sa fim toti iarasi…si sa facem multe nebunii,sa ne distram cum am facut-o la banchet cand am dansat pana am transpirat…ar fi frumos.Oreuniune m-ar face perfect fericit insa…unii sau cam racit si asta nu-i bine si nici nu-mi place.

Vreau sa povestesc putin de cateva pauze..cam cum le petreceam asa din ce imi aduc aminte 🙂 pentru ca noi tot ne aducem aminte si rad rau de tot =))

In unele pauze incercam din rasputeri sa ii indeplinim dorinta unui coleg…dorea sa fie mai inalt asa ca noi incercam sa-l lungim…apoi il puneam pe perete sa vedem daca am reusit…sigur,crescuse ceve ceva :).

Cand colegii din spate se chinuiau toate pauzele sa gaureasca banca pentru ca,am apucat si eu vremea cornului si a laptelui …si ghiciti ce?furau toate betele de la lapte,bagau laptele in timpul orelor in banca si faceau un pai lung…:)(stateau in ultima banca deci isi permiteau.

Anghel…profesorul de matematica..ce imi amintesc de la orele lui era ca avea 2 replici pe care generatii intregi le stie :ARDE PAMANTUL SUB TINE MAMICAAAA =)) asta o zicea cand erai „prost”si nu stiai sa rezolvi problema si cealalta tot in situatia asta o spunea:Aloo!Buricul pamantului?Esti acasa sa ne zici rezolvarea? 🙂 era fenomenal…nu aveai cum sa nu razi.

Era si profu de sport..Saizu 🙂 cu ii gasea fiecaruia cate o porecla printre care unui coleg mai micuti ii zicea Pipilica 🙂 varului meu ii zicea drujbar…si uite asa pierdeai secunde la proba de alergat…te prapadeai de ras.Ultimul lucru care este o amintire frumoasa si care mi-a ramas este camasa de la sfarsit de clasa a 8-a pe care colegii si-au scris amintirile…asa aveau toti baietii iar fetele niste pamblici.Intr-o pauza vine directorul care era o fire mai fixa si era si proful nostru de istorie si in timp ce noi ne scriam amintiri el zice:maimute analfabete ce faceti aici?Ne iubea 🙂 a dovedit-o cand a plans si la banchet si la absolvire 😦 .

Ca baieti ne doream foarte mult sa ne schimbam impreuna cu fetele cand venea ora de sport pentru ca era o scoala fara vestiar…insa nu se putea.

Faceam multe prostii si aveam pauze dintre cele mai minunate…

Poate postul asta sau ideea asta v-a trezit amintiri din generala si e o provocare!:)Are cineva curajul sa o faca …sa scrie amintiri din generala la el pe blog?

 

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

