Sarbatoare inventata

Mi-a placut ideea de a inventa o sarbatoare,ideea care din pacate nu-mi apartine ci am gasit-o pe blogul cuiva.Dupa cum spuneam unei fete,eu nu sunt un original,mai mult un culegator de lucruri bune de la cei originali.

Sarbatoare….acum doar mi-o imaginez iar la sfarsit ii voi da si un nume.

Mi-as fi dorit ca nucul din curtea cea noua a mea sa traiasca inca(avea in jur de 100 de ani)imi placea foarte mult acel copac,era singurul nuc din care mancam nuci pentru ca eu urasc nucile.Asa…sub acel nuc sa fi facut un foc de tabara cu fratele si cei doi veri ai mei,sarbatoarea sa fie undeva la sfarsitul anului adica iarna,cu multa zapada,sa stam fiecae pe scaunele din lemn cu paturi pe noi,cei cald,vin fiert si sa stam sa povestim.Sa radem,insa nu cum o facem noi oamenii de obicei ci diferit.Noi avem un ras prostesc sa-i zic asa…sa radem din placere si bucurie…sa ne fie putin frig si sa simtim caldura ceaiului iar vinul sa ne ameteasca putin si sa devenim din ce in ce mai sinceri si deschisi la discutii frumoase.Sa fie un cer plin de stele si o luna plina si portocalie aproape de pamant,ca si cum ar cadea pe pamant…ar fi mai mult o sarbatoare de familie decat una generala :).Asa si imi doresc pentru ca doar noi banuiesc ca visam la asa ceva…melancolia ne cam bate la usa mereu,poate si sensibilitatea.Acum numele sarbatorii…hmm Sarbatoarea Focului De Sub Batranul Nuc.

Cui ii mai place ideea asta de a inventa o sarbatoare e liber sa o faca…chiar m-ar bucura sa vad oamenii cum si-ar imagina o sarbatoare.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

