Banii sau activitatea ?

Poate am mai spus-o insa nu ma deranjeaza sa o zic iarasi…

Ma tot gandeam ca noi oamenii suntem intr-o goana nebuna dupa bani,oare?Eu nu alerg dupa bani ci dupa din ceea ce vin banii.Banii vin din activitate,deci dupa ea alerg.Mai mult ca banii,imi doresc sa am o activitate si mai ales sa o gasesc placuta.Banii sunt ca simplii oameni ce vin si pleaca in viata noastra insa dupa ceea ce noi tanjim este activitatea,zic eu!Ati spune voi:oare din activitate traim?Da!As avea si explicatiile pentru raspunsul asta insa le dau doar daca imi vor fi vreodata cerute,insa prefar ca voi sa va ganditi daca doriti mai mult banii decat ceea ce faceti.O facem oare pentru bani sau doar sa avem o ocupatie si sa ne si dorim,sa ne si placa ceea ce face?O alta intrebare la care trebuie sa gasim raspunsul de-a lungul vietii.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

