Voci fascinante

In cele mai speciale filme pe care le-am vazut pentru ca astazi tot discutam cu un coleg la munca ce ne pasioneaza cel mai mult,eu am ales sa spun filmele si da!asta ma face sa ma simt cel mai bine,filmele!Cum spuneam in cele mai speciale filme pe care le-am vazut ma rog nu chiar in toate🙂 am gasit in fiecare o voce care sa imi placa atat de mult incat sa o ascult cateva zile.Daca veti avea putina rabdare cu mine si vi se va parea interesanta ideea de a asculta fiecare voce care mie imi place….cine stie poate si voi veti gasi placerea in a post cateva voci care va plac,deci sper sa fi fost catusi de putin convingator.

Prima voce care inca o ascult zi de zi este ce a actorului  Michael Caine

la secunda 16 incepe vocea lui…asta ca nimeni sa nu se plictiseasca.

A doua voce pe care o gasesc a fi foarte interesanta este a actorului Bernard Hill in stapanul inelelor

A treia voce,tot din Stapanul Inelelor este cea a actorului Billy Boyd

A patra voce este a actorului Liam Neeson

A cincea voce este a actorului Russell Crowe

Cea de-a sasea voce este a actorului Gerard Butler

Si vocea lui Rose…cea batrana..parca ii tremura insa mi se pare interesanta.

Si vocea care probabil a facut multi oameni sa planga…

Cred ca mai sunt cateva voci frumoase insa acum nu mi le amintesc.

Incercati si voi.Seara minunata va doresc!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

