Twilight Saga-breaking dawn

Este unul din filmele mele favorite si l-am revazut cu ocazia aparitiei noului film:Breaking dawn part.1 bineinteles a avut premiera cu ceva timp in urma insa de putin timp a aparut o varianta buna deci…cei care doresc si poate au curioazitatea sa-l vada il recomand.Stiu ca in ultimele posturi am vorbit si am postat doar trailere de filme… dar ce pot spune,sunt un mare iubitor de filme.Si ca idee voi pune 2 trailere unul cu part.1 care deja o puteti vedea si celalalt cu partea a 2-a pe care abia o astept,astept premiera si va fi ceva uimitor pentru ca o voi vedea la cinema(prima data cand vad unul din vilmele twilight la cinema uau) 🙂 ma indoiesc ca pe aici pe undeva se afla vreun fan Twilight 🙂 sau poate nu cunosc eu.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

