Am revenitttttt!

Aproape 2 luni am „rezistat” 🙂 .Mdea…nu prea pot sa stau departe de lumea asta :).Ma framanta mult prea mult ca sa o pot parasi de tot asa ca …am revenit.Sunt mult mai fericit ca data trecuta si mult mai increzator in mine si in viitor.Problema e ca am cam uitat ” cum se face” 🙂 scriu de parca ar fi prima data si cu o emotie enorma.Tot ce sper este ca de data asta sa fie cu mult mai bine ca data trecuta si sa „pun pe hartie” idei mult mai interesante.Huuu….asta a fost un oftat aaa de fericire sa-i zic :).Va astept atat pe vechii cititori cat si cei ce or sa vina,poate,sa cititi ce o sa imi treaca princ cap si sa ascultati ce ascult si eu,ma rog muzica pe care eu o consider a fi muzica buna.

Seara placuta va urez!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

