Ultimul

Da da da…e ultimul din pacate,din fericire voi stiti.Cateva cuvinte despre rau vreau sa spun.Si nu am nici macar un gram de inspiratie acum insa scriu sincer si asta conteaza.Cand am sa revin,caci promit ca am sa o fac(doar nu credeti ca scapati asa usor)am sa scriu cu aceeasi sinceritate.Raul…mi-e cam teama sa o zic dar de dimineata am mers la biserica si poate suna cam ciudat ca un pusti sa mearga la biserica unde merg numai oameni batrani insa avem nevoie sa merg sa-i aprind o lumanare batranului si sa-i vad chipul(care mi-a lipsit mult de tot 😦 ) …ma rog,am spus-o si pe asta.Dorinta de a-mi gasi fericirea este enorma insa ce inseamna fericire de fapt?Sa bei,sa mananci,sa muncesti cat mai putin si toate bucuriile astea tecatoare?Fericirea ca si dragostea trece prin suflet si nu prin stomac…poate le-ati simtit,acei fiori.Fericirea e greu de gasit,dureaza putin si cand pleaca ne lasa un dor nebun dupa ea uneori lacrimam dupa ea.Insa atat ne este scris sa o avem…cateva clipe.Raul?Are legatura cu asa zisa fericire.Noi numim fericire altceva si prin aceasta fericire pe care o putem avea la orice ora din ceas deschide portile raului.Exista Dumnezeu si mai exista si diavol…acum cred ca exista Dumnezeu,ma tem de moarte cu adevarat,ma tem de rau chiar daca in nenumarate randuri am afirmat ca nu ma tem de moarte,acum da!Ei bine fericirea asta ziceam ca deschide portile raului caci de fapt fericirea asta care nu-i adevarata fericire vine de la cel rau.Raul nu va veni niciodata sub adevarata lui forma,va veni in diferite forme,forme care ne plac noua si pe care le gustam cu mare pofta,aproape ca suntem dependenti de fericirea adusa de cel rau.Nu oare invinge mereul binele ne spunem?Iata oamenii decid azi cine invinge si raul invinge azi pentru ca oamenii si-au pierdut frica de Cel de Sus,cand vine vorba de credinta ne zicem:a ce sa fac eu cum zice Dumnezeu,doar nu vine El pe pamant si ma pedepseste sau ce sa tin eu post sau sa ma rog lasa ca nu mor.Se numeste orgoliu….Si asa raul castiga,fara sa ne dam seama ii deschidem portile acestei lumi pentru ca raul nu vine acolo unde nu e poftit.Bunatatea se tine cu greu si mai ales o regasim cu greu.

Am nevoie de o pauza,una mare.Pofta de scris a disparut de ceva vreme insa acum stiu ca mai am gram de inspiratie si stiu ca vreau asta.Voi fi un fel de fantoma 🙂 voi continua sa citesc blogurile care imi plac insa aici las praful sa se aseze.Simt ca ma schimb si ca locul meu va fi in alta parte.Gaseam candva caldura aici,parca eram de aici din lumea asta,insa acum simt cum lumea asta s-a distantat de mine.

Va doresc sa va indragostiti,sa iubiti,sa fiti buni,sa scrieti cu placere si sinceritate si sa aveti putina credinta in EL in voi…numai bine!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

