Simple ganduri

1.Am stat si m-am intrebat pana la ceasul asta tarziu daca un om poate fi intors de la moarte.Am o emotie asemanatoare cu cea ca atunci cand ceva rau se intampla,acum cand scriu…niciodata nu mi s-a mai intamplat asta.E o senzatie tare ciudata de care m-am temut ceva timp.02:57…am asteptat sa vad daca „mor” sau agonia continua.Am ajuns la concluzia ca oamenii nu pot intoarce pe cineva de la moarte…e lupta lui cu moarte…trebuie sa lupte ori alege sa moara.Intoarcerea lui depinde doar de el.

2.Moartea este un nou inceput!Cum la fiecare final de episod al vietii tale zici ca vei incepe o noua viata,cand ceva nu-ti convine zici ca stergi cu buretele si o vei lua de la capat asa este si moartea…ceva nou,o viata noua in care sufletul nu va mai fi nevoit sa stea inchis in pamant,o viata in care suflet pe suflet se va cunoaste cu adevarat si poate unde va exista si iubire adevarata in aceasta viata.

3.Cand aprinzi o lumanare risti sa te arzi cu focul protejand flacara cu mana pentru a nu se stinge…desi ai chibritul langa tine mai mult ca orice protejezi acea flacara.Oare de ce facem asta?Pentru ca fiecare flacara este diferita.Asa se petrece si in sufletul nostru.Cand avem sau facem ceva ce ne place profitam la maxim de acel lucru si avem nespusa grija de el chiar daca ni se ofera si altele acel lucru,acea simtire este unicata si profitam la maxim de ea pentru ca stim ca nu se va mai intoarce.

Chiar daca par diferite,toate cele 3 au ceva in comun.Si chiar daca va veti intreba si va veti si raspunde tot voi nu sunt nebun:) tot ce am scris am scris datorita unui sentiment pe care va las sa-l ghiciti.

Noapte placuta si liniste in suflete sa aveti!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

