Copilul si maturul-Timpul

Copilul si maturul…astia doi nu prea gandesc la fel.Copilul si maturul din noi niciodata nu gandesc la fel pentru ca…e ceva absolut normal 🙂 .Maturul din tine va da prioritate intotdeauna copilului din tine.Maturul din tine te va lasa mai intai sa fi copil ceva timp iar apoi te va trezi la realitate si vei fi iarasi matur.La ce ma gandesc cand spun asta?La filmele cu super eroi 🙂  ca usor usor sa va piara rasul de pe fata o sa va spun si de ce am ales acest exemplu.Uitati-va la un film cu super eroicare sunt si favoritele mele si instantaneu veti deveni copii(asta in caz ca va place acest gen de filme).La sfarsitul filmului mereu imi doresc sa fiu unul din acei super eroi,sa salvez lumea ,sa am o fata frumoasa alaturi de mine care ma iubeste,sa fiu iubit si aclamat de multime…sunt doar vise…oare?La asta viseaza copilul din mine insa maturul nu-l contrazice desi copilul doar viseaza…maturul ii spune ca el insasi e un erou.Faptul ca supravietuiesti acestor zile,faptul ca uneori te lupti cu viata,ca infrunti cele mai groaznice provocari pe care viata ti le da nu te face oare eroul vietii tale?Uneori eroi nu sunt cunoscuti ca eroi ci sunt cautati pentru a fi prinsi,nu sunt iubiti si apreciati pentru ce fac.Faptul ca salvezi viata cuiva,ca ajuti pe cineva in cel mai greu moment al vietii sale si cate nu faci de-a lungul vietii …nu te va numi nimeni erou si nici macar nu te va aprecia…se va ridica de pe patul de moarte pe care tu l-ai ajutat sa ajunga la timp si ai ingrijit de el si va merge pe drumul sau fara sa priveasca inapoi…nu esti oare eroul nevazut al lui?Eroul din viata ta esti tu.Nimeni mai mult ca tine nu a facut faptele pe care tu le-ai facut si inca le faci spre binele celor din jurul tau si chiar de nu vei fi numit erou pentru tine esti erou..insa uitam de cele mai multe ori de noi…timpul.

Voi scrie 2 posturi in unul singur 🙂 pentru ca am 2 idei :).

Astazi se intampla a 2-a oara cand ma sperii de acest lucru:TIMPUL.Incepe sa ma sperie tot mai mult faptul ca imi ocup timpul si uit complet de tot.Ma axez pe un singur lucru toata ziua si nu ma mai gandesc la nimic altceva…parca as fi intr-o transa.Ma sperie faptul ca timpul trece prea repede si ma voi trezi la 50 de ani si voi spune”ce usor a trecut timpul.Cand eram mai mic imi tot doream ca timpul sa treaca mai repede..era o dorinta care din toate pe cae le am s-a implinit si acum tare mi-as fi dorit sa nu se implineasca…Nu-l putem da nici inapoi nici inainte…ne tot gandim daca am da timpul inapoi..eh daca am da timpul inapoi ar fi ceva in genul unui razboi sa zic:daca birui in razboi drumul tau ar fi trebuit sa fie spre glori…oamenii niciodata nu ar trebui sa se intoarca la locul razboiului pentru a-si aminti ce au indurat acolo ar trebui sa mearga pentru a se veseli,chiar daca au avut pierderi au castigat batalia.Asa si omul nu cred ca i-ar fi de folos sa calatoreasca in trecut pentru cu noi cu siguranta am merge in trecut sa reparam greselile si nu cred ca am dori sa ni le amintim.Sa calatorim in viitor….nu ar mai avea viata rost.Prezentul este cel care conteaza si pe care trebuie sa-l traim.Imi este asa teama de timp…am inceput sa pretuiesc timpul…ma simt gonit de timp:( mai mult ca niciodata.Timpul imi bate la usa!

Seara placuta va doresc!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

