Leapsa Liebster

Primita de la Nexia

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
4. Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor și anunță-i.

1.

2.Nu voi spune lucruri amanuntite despre mine din anumite motive.

-inca visez si cred ca mai exista fete romantice si care stiu sa iubeasca

-de ceva vreme am inceput sa traiesc o viata de pustan(terase daste 🙂 )si imi cam place viata asta

-voi lupta in viata si deja am inceput sa devin un om popular,sunt de parere ca popularitatea iti aduce anumite avantaje

-ascult muzica neobisnuita pentru generatia mea(lautareasca,ambientala si multe foarte multe genuri pe care cei din generatia mea le considera urate)

-sunt tipul de om care cred ca merita linistea sufleteasca si de aceea incerc sa o gasesc

-iubesc filmele si de aceea am inceput un proect sa-i zic asa in viata mea,am inceput sa merg la cinema saptamanal 🙂

-imi plac plimbarile cu masina insa nu acelea cand nu ma simt bine pana nu ii dau si treapta 5 🙂 ci acele plimbari linistitoare cand merg anormal de incet  🙂 si ascult o melodie buna

-am inceput iarasi un alt proect 🙂 acela de a-mi descoperi judetul(Giurgiu)si constat ca este unul mult mai frumos decat l-as fi putut eu descrie

-chiar daca pe blog scriu liber nu inseamna ca sunt un om sociabil si socializez cu oamenii cu care am ce vorbi ca si cea de la care am primit leapsa urasc sa spun sau sa mi se spuna buna acela sec…aceea este o discutie inutila deci aleg oamenii cu care am ce vorbi si cu care pot purta discutii lungi si interesante

-sunt un om care se inchide in el atunci cand are o problema.asta zic eu este un lucru bun.de ce?si asa oamenii au problemele lor iar ale mele…nu vad de ce le-as spune lor.intotdeauna arat a om vesel si asta conteaza cel mai mult.

-si ultimul lucru despre mine…am o dorinta nebuna de a iubi cu adevarat.mai mult nu dezvolt.

3.

1-trei lucruri pe care le iubesti-familia mea,cel mai bun prieten al meu care cu adevarat ma ajuta si imi este prieten si la bine si la greu si ofer putin iubire si oamenilor din jurul meu.

2-iti lipseste cineva acum? DA!

3-pe ce data ai fost nascut? 10 februarie

4-un loc favorit? treptele de la casa bunicilor..acolo imi place sa stau si sa discut cu ei si cararea ce duce spre Peles.

5-ce melodie nu ti-o poti scoate din cap?aaa am cam multe dar sa respectam leapsa si cred ca cea mai buna este o melodie cantata de Koio Gia.

6-un film preferat? Batman Batman 🙂 il astept de ceva timp si week-end-ul asta o sa merg sa-l vad…mai vine careva ? 🙂

7-cum te simti in momentul asta? binisor

8-ai vreu tatuaj sau vreu piercing?nuuu  nimic

9-iti plac mesajele de „noapte buna” si „neatza” ? daaa mai ales daca sunt date de persoana potrivita…merg direct la suflet

10-daca ai fi beat ce crezi ca ai face?daca vreodata reusesc si eu sa ma imbat 🙂 cred ca as fi sincer

11-cand ai plans ultima data? plang mai mereu in sufletul meu 🙂

Si ca tot imi doream eu sa pot face si eu o leapsa cu intrebari facute de mine…sa vedem 🙂

1 cel mai bun film de dragoste 2 cel mai bun citat 3ai pe cineva care ti-a ramas la inima fata/baiat? 4 ce inseamna pentru tine o viata frumoasa?  5 ce regreti ca nu ai facut pana acum? 6 cel mai frumos tablou din natura pe care l-ai vazut este… 7 cea mai adanca dorinta din sufletul tau este… 8 in ce perioada ti-ai fi dorit sa traiesti? 9 omul pe care il consideri un exemplu in viata ta este….sau a fost  10 cum ar fi o noapte perfecta pentru tine?descri-o. 11 cum te vezi peste 10 ani?

4.Eu nominalizez decat 3 persoane asta e 🙂 .Acele persoane sunt: doar nu te asteptai sa scapi de asta draga Feli,nici tu nu poti scapa Substanta  cenusie  si ultimul dar nu cel din urma este B’.Sper ca cei 3 sa nu se supere.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

