Moartea unui mare giurgiuvean

De el nu am aflat pana acum,e tot giurgiuvean de-al meu si incep din ce in ce mai mult sa ma mandresc cu judetul meu chiar daca e unul foarte sarac…daca voi avea vreodata ocazia ca merg prin satele sarace din Giurgiu pe care le-am mai vizitat as capta cateva imagini si le-as posta si nu mi-ar fi rusine,e un judet foarte sarac dar are un farmec ce te face sa te indragostesti de el…m-am indragostit si eu in ultima perioada mai ales in timpul cand faceam scoala de soferi si tot am mers prin satele din Giurgiu si ma minunam cu instructorul de saracia din micul nostru judet 😦 .Colturile tarii nici nu isi mai aduc aminte ce este Giurgiu ca aici s-a castigat putina libertate a tarii,ca giurgiuvenii pe pamanturile lor au dus razboaie.Calugareni….asta e in Giurgiu si Neajlovul e tot in Giurgiu si daca ati sti voi ce curs frumos are raul asta…Dar lasand saracia deoparte din acest judet sa revin la ceea ce vroiam sa zic sau mai bine despre cine.Tot tigan e sa stiti asa ca va puteti opri din citit acum ca ati aflat ca vreau sa vorbesc despre un tigan.

Tamango se numeste el si daca nu ma insel este din Padureni un sat foarte sarac.Toata tara il stie cica numai eu nu.Acum ca a murit,Dumnezeu sa-l ierte am aflat si eu si lumea critica zicand iauite ba asta tocmai cand moare s-a trezit sa scrie despre el,da!Pentru ca nu am auzit de el pana acum pentru ca televiziunea nu a avut bunavointa ca macar odata la cateva luni sa-l invite si sa-l vada toti fanii si admiratorii asa poate-l cunosteam si eu.Putin putin l-am cunoscut aici in caz ca va intereseaza urmariti.

M-a facut mandru ca sunt de aici din Giurgiu …Dumnezeu sa-l ierte!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

