Cica daca esti corect esti prost

Da da da asa am auzit astazi na! 🙂 astazi la proba de romana am avut o doamna supraveghetoare mai buna si nu dau mai multe detalii:) si o doamna corecta dar proasta:) cum vine asta?Sa nu va prind ca zice careva ca s-a intors lumea cu susul in jos ca nu-i adevarat :)…pai da doamna cea rea era corecta si pe buna dreptate si cred ca oricine intelege ce vreau sa zic prin o doamna supraveghetoare a fost corecta la un examen de bac…mda…o parte din sala se targuia cu ea ca sa fie mai buna iar cealalta din care faceam eu parte EUUUU da EUUU 🙂 asa ca sa ma laud(glumesc)au tacut din gura,eu mi-am vazut de treaba mea si de foile mele pentru ca stiam deznodamantul si am dorit sa jicnesc acea doamna si nici sa-mi creez vreo problema.Deci da!A fi corect iata inseamna ca esti prost.Si sa stiti ca imi este greu sa recunosc ca acea doamna a fost corecta si imi este greu sa o spun dar asta inseamna un examen:ai invatat il iei nu exista si toamna.Unii elevi inca stau cu gandul ca pot copia ca nu stiu ce….hm fiti seriosi,nu stiti ce va asteapta:camere care surprind toata clasa si care fara gluma sunt verificate apoi de catre inspectori,inspectori si comisii pe la usi pentru ca nu se sta cu usa inchisa supraveghetorii nu mai fac ca inainte si anume sa isi riste locul de munca pentru niste elevi amarati care nu invata si care atunci cand ies din sala ii injura deci…nu-i deloc de gluma.

Concluzia asta este,daca esti corect esti prost si asta pentru ca romanii s-au invatat sa santajeze si sa mearga totul in favoare lor.Ei bine asta in unele cazuri nu se prea poate.Pacat ca daca esti corect esti luat de prost…eu nu sunt vreun geniu ci ma stradui doar sa iau bacul atata tot si chiar ma straduri rau de tot 🙂 deci nu o zic pentru ca sunt de 10 imi permit sa zic asta chiar daca sunt si de nota 2 pentru ca omul corect trebuie apreciat.Avem nevoie de astfel de oameni si nimeni nu deschide ochii sa zica domne omul asta pana la urma incearca sa imi arate propria mea valoare.Ma astept ca in inima voastra si in mintea voastra sa ma criticati muuuult de tot:) nu-i nimic,faceti-o,sunteti oameni.

Numai bine tuturor!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

