Cine rade la urma rade mai bine

Inca mai credeti in chestia asta?Eu absolut nu!Cred ca de prea putine ori apucam sa mai radem la urma asa ca ar fi bine sa o facem cand avem ocazia cea mai buna.Eu daia rad mereu in preajma celor de aceea si varsta cu mine 🙂 Asa ne este firea noastra.cea a oamenilor,sa radem de tot ce ne amuza sau ne face sa radem in hohote…am fi stupizi sa zicem:eu mai intai ma uit la mine si apoi vad daca pot rade de celalalt…o e o minciuna totala pentru ca in sinea noastra ne mintim si ne facem rau singuri,de cate ori nu m-am mintit si eu in astfel de situatii…dupa ce ca lumea e si asa cum e si avem prea putine,din ce in ce mai putine momente in viata cand radem,nici cand avem cea mai buna ocazie sa nu o facem?Rasul face bine,iti aduce buna dispozitie,te face fericit,te face sa uiti de toate problemele.Acum nu incurajez sa radem de cei din jurul nostru,nu ar fi politicos,insa nici cei mai seriosi sa nu fim…rasul ne face bine.Deci nu va trebui sa asteptam ce din urma clipa sa radem,poate ca da o vom apuca si pe aceea nu se stie dar pana atunci mai mult ca sigur vom avea nenumarate ocazii de a ne amuza….so smile 🙂 🙂 🙂

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

