Salata tzatziki

Asta e urmatorul fel de mancare pe care mi-am propus sa-l fac zilele urmatoare 🙂 .Cea mai buna bucatareasa pe care am intalnit-o in viata mea nu este mama 🙂 ar trebui sa-mi fie rusine pentru ce zic dar nu imi este 🙂 este nasa mea…de cand a facut salata am zis sa incer si eu sa gust si mi-a placut la nebunie.Am zis ca zilele ce vin o sa fac si eu…este o alata de vara ce se serveste cat mai rece.

Reteta este urmatoarea (nu prea imi place sa respect retetele adica sa pun 300 g de nu stiu ce asa ca…)

castraveti razuiti-astia trebuie sa arate razuiti ca niste cartofi pai

iaurt

smantana

usturoi-trebuie sa fiti generosi aici pentru a simtit gustul de usturoi cel putin mie imi place cu mult usturoi

marar proaspat

ulei de masline

sare si piper dupa…dupa cum va place nu dupa gust 🙂

Incercati-o pentru ca este prea usor de preparat si acum pe caldurile astea,rece,offf este ceva nemaipomenit,va garantez.

Pofta buna!

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

