Cina romantica

Ma gandesc cum ar arata o cina romantica?

Pai daca mi-ar pregati EA o cina romantica as vrea sa aseze masa intr-un foisor,sa fie luna plina si sa imi puna muzica romantica.Pe masa sa fie pus un material alb,undeva sa fie betisoare parfumate,pe masa sa fie un trandafir rosu iar ea sa fie imbracata intr-o rochie care sa ma impresioneze.Nu imi doresc decat sa imi gateasca niste paste foarte bune,ceva ce nu am mai incercat,ceva nou si sa beau cel mai bun vin pe care l-am baut vreodata:Lacrima lui Ovidiu.Apoi sa mergem in dormitor si ….sa ne culcam 🙂 pai dupa o masa asa copioasa merge un somn….glumesc,urma ceea ce trebuia sa urmeze doar am vrut sa ocolesc putin :).Mi-as dori sa bata putin vantul si sa dansam…vals…asta m-ar face extraordinar de fericit.Cred ca m-ai mi-as dori sa-mi zica:nu visezi,totul este real…sa am parte de cele mai bune saruturi mmm.Cam asa ar fi o cina romantica oferita de EA.Eu?nu stiu…eu am zis doar ce imi doresc astea sunt gusturile mele

Seara placuta va doresc si candva sa aveti parte de o cina romantica asa cu visati!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

