In cautare de melodii vechi 2

Parintii aveau inainte un casetofon cu leduri 🙂 oooo cat imi placea sa stau sa-mi lumineze alea in ochi 🙂 si ascultam melodiile astea…chiar daca va surprinde am apucat si eu vremurile cand inca se mai ascultau melodiile pe care le-am postat.

Pe asta am cautat-o de fapt,si am ajuns si la restul 🙂 recunosc ca imi place muzica greceasca.

=)) daca va vine sa credeti stiam sa dansez pe melodia asta…ii stiam toata coregrafia si a melodiei macarena 🙂 ce mai radeau surorile mamei  cand ma puneam pe dans 🙂

Pentru ca avem nevoie si de…BOMBE 🙂

Macarena…cum putea ea sa lipseasca 🙂

Si acum voi incheia cu ceva care si acum imi place mult de tot si inchei ,pentru ca mai pot continua dar mi-e teama ca cine stie cum ma veti critica :).Vreau sa trezesc amintiri frumoase atata tot.

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

