Ganduri

Am momente cand imi doresc sa sterg orice urma a existentei mele si sa o iau de la capat.

Printre alte sute de lucruri pe care mi le doresc a se implini imi doresc sa vina ziua cand voi putea evada din realitate.

Cea mai mare batalie pe care o poti pierde este cea cu tine insuti…iar cel mai mare castig este sa castigi acea batalie cu tine insuti.

Candva,si sclavii acestei lumi vor deveni imparati.

 

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

