Nu jicniti bucatarul

Nu vreau sa fac nici o introducere la acest post ci vreau sa trec direct la subiect.

Vreau sa vorbesc despre aprecierile culinare…deocamdata mama gateste si chiar daca nu imi place uneori ce gateste nu adaug sare piper nu zic ca nu-mi place sau sa fac mofturi,incer sa nu o jignesc pentru ca banuiesc sau chiar stiu cum e sa iti zica cineva aaa mai trebuia putina sare sau e prea nu stiu cum mancarea si mi-ar face placere sa nu fiu contrazis pentru ca asa este…spre exemplu tata face mofturi eu insa nu pentru ca nu vreau ca mama sa se simta jicnita bine asta este un exemplu pentru ca mama gateste cel mai bine…mancare a a mamei nici sotia nu o face mai buna asta spun toti barbatii🙂 .Astazi spre exemplu am fost la cineva si mama lui a gatit o salata iar el a inceput sa faca mofturi ca cica nu-i place..eu am gustat,mi-a placut si am mai mancat.Pe langa toate prostiile de le insir eu aici trebuie sa intelegeti ca atunci cand ziceti:a e prea acru,a e prea sarat jicniti cu asta si o spun din proprie experienta pentru ca oamenii care gatesc se simt jicniti si daca veti face acestul lucru veti vedea ca dupa va exsta un moment de tacere cel putin dupa repros.Mi-am propus ca pe viitor cand voi avea o sotie sa nu-i fac astfel de scene si sa zic ca nu-i buna mancarea,chiar daca nu va fi buna am sa-i zic ca va fi delicioasa si ca imi place.Stiti…cand gatesti pentru cineva gatesti cu o emotie anume…oare ii va placea sau le va placea,ce reactie vor avea…cel care gateste are asteptari mari de la cei care vor gusta din ce a gatit persoana respectiva si anume ca vor spune uau ce bun e!Din punctul asta de vedere sper sa fiu un sot foarte bun si sa nu jicnesc cum de altfel nu am facut-o nici pana acum cu mama si pe unde am mai gustat eu🙂 .Si cu mancarea asta…nu e cum cred unii,e complicata🙂 .Va doresc o seara minunata,plina de liniste,iesiti pe terasa sau pe balcon si sa mirositi mireasma teiului…e un miros aparte,incredibil,va doresc o seara nu ca a mea!

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

