In cautare de melodii vechi

Ok!Treaba e serioasa 🙂 am tot cautat melodi vechi care mi-au placut foarte mult si ale caror versuri le-am retinut si cand si cand le fredonez(am momente cand cant si cred ca am voce 🙂 cred ca asta i se intampla oricui ) iata acum ce melodii am mai descoperit

Nu cred ca v-ati asteptat sa gasiti asa ceva pe un blog al zilelor de azi 🙂 io sunt mai nebun asa si imi place muzica veche…si melodiile de mai sus chiar imi plac si cand doresc le ascult.Prin 2000 se dadeau la radio…cine dorea pe atunci putea avea propriul lui radio…bineinteles piratat si ascultam aceste radiouri…puneau melodiile astea si de atunci mi-au ramas tiparite in minte 🙂 .Si apropo de nebunie nu ma supar daca ma considerati nebun ca am postat astfel de melodii 🙂 .

Despre valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

