Mi-am adus aminte de ele

Zilele astea sunt intr-o continua cautare de melodi vechi,cat mai vechi si frumoase deci…sa va arat ce am gasit 🙂

Recunosc!Pe asta nu o stiam dar am descoperit-o cautandu-o pe asta

Pe asta care urmeaza mi-au venit versurile in minte de fapt doar un vers…i need you now 😦 

Si ceva de Britney Spears… cand imi bagasem net era vara si descoperisem melodiile ei mama am innebunit vecinii 🙂 am dat boxele la maxim si ascultam asta 

Atat pentru seara asta 🙂 imi voi continua cautarea si daca voi gasi ceva care sa imi placa….

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

