Alte ganduri

Gandul omului de dinaintea treceri de la viata la moarta poate fi:”oare cati vor plange in urma mea si oare cati se vor bucura,mi-as dori sa imi pot intoarce privirea si sa vad oamenii care sunt intristati din pricina mortii mele si mai ales cati vor fi acestia”.

La sfarsit viata ni se pare atat de scurta deoarece toata viata nu am facut decat sa asteptam moartea si am uitat de tot si toate.

Imi doresc nespus de mult sa ma imbat cu ceea ce se numeste viata frumoasa,insa bautura Viata frumoasa nu multi si-o permit sau nu multi nu vor sa si-o permita.

Cand faci ceva sau scri ceva nu te astepta sa le placa celorlalti,motivul pentru care ai scris sau ai facut acel luru este pentru ca ti-a placut tie si apoi poate ca si altora sa le placa.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

