Oare sunt sau suntem prosti?

Bai deci in searta asta am citit un blog pfff nu credeam ca exista asa ceva 🙂 .Plin de injuraturi si de p…. si de p… si sa s…. ceva mama…..nu credeam ca exista un astfel de blog.Automat vine si comparatia….adica am comparat blogul meu cu acel blog…sunt un tip mai melancolit si nu mai zic cum sunt pentru ca nu vreu sa sune a lauda si scriu ceva din inima si cu un scop anume pe cand pe acel blog se scrie numai si numai prosti…autorul s-au autoare zice printr-un post ca are ches sa faca … ca ar face si,… oau adica nu ma surprinde ce scrie ca si eu vb astfel de chestii ca na sunt baiat si o dute… asa zic si eu dar pe un blog nene….rami prost cand citesti.Si ma intreb daca noi si cand zic noi zic eu si 2 3 cititori de-ai mei unu care e melancolic altcineva viseaza la dragoste pasionala altcineva scrie ceva ce-l doare pfff bai nene noi suntem prosti m-am intrebat si scz daca cineva se simt jicnit caci nu asta vreau…sper sa intelegeti ce vreau sa zic.Adica ca si intr-un post anterior ma simt jicnit adica daca scriu ce simt si nu folosesc cuvinte ce incep cu p… sunt prost sau cu zicea pe acel blog nu sunt de gasca?Jur ca lumea a luat-o razna de tot…dupa ce ca eram eu si asa derutat de rautatea oamenilor si tot felul de chestii dinastea cand eu stiu ca scriu despre anumite chestii pe care le scriu din inima si cu placere si cand vezi cate un blogger care scrie astfel de posturi iti vine sa te iei la palme nu altceva…deci sunt prost sau nu?Vreau sa stiu daca ce scriu e spre amuzamentul altora sau.

About valicristea93

Descoperiti voi pe parcurs ...
Acest articol a fost publicat în marca Vali Cristea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

